iklan banner

Part Sistemi Kodu


Merhaba Arkadaşlar Bugun Film Siteleri İçin Sizlere Part Sistemi Kodunu Paylaşacağım. Kullanımı Basit Yayın İçine Kodu Yapıştıracaksınız.
İçerik Yazan Yerlere Filmin Oynatma Kodunu Koyacaksınız.
Yapamaynlar Olursa Yorum Yapsınlar.
Kod ALt Taraftadır.


<!-- Pcmerkez Tek Part Kodu --> 
<style type="text/css"> 
ul.tabs { 
margin: 0; 
padding: 0; 
float: left; 
list-style: none; 
height: 26px; 
border-bottom: 1px solid #999999; 
border-left: 1px solid #999999; 
width: 91%; 
}
ul.tabs li { 
float: left; 
margin: 0; 
cursor: pointer; 
padding: 0px 15px ; 
height: 24px; 
line-height: 21px; 
border: 1px solid rgb(0, 0, 0); 
border-left: none; 
font-weight: bold; 
background: rgb(0, 153, 255); 
overflow: hidden; 
position: relative; 
width:64px; 
}
ul.tabs li:hover { 
background: #CCCCCC; 
}
ul.tabs li.active{ 
background: rgb(0, 255, 214); 
border-bottom: 1px solid rgb(0, 0, 0); 
}
.tab_container { 
border: 1px solid rgb(29, 29, 29); 
border-top: none; 
clear: both; 
float: left; 
width: 91%; 
background: rgb(22, 22, 22); 
}
.tab_content { 
padding: 0px; 
font-size: 0.2em; 
display: none; 
}
#container { 
width: 750px; 
margin: 0 auto; 
</style> 
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js"></script>
<script type="text/javascript"> 
$(document).ready(function() { 
$(".tab_content").hide(); 
$(".tab_content:first").show(); 
$("ul.tabs li").click(function() { 
$("ul.tabs li").removeClass("active"); 
$(this).addClass("active"); 
$(".tab_content").hide(); 
var activeTab = $(this).attr("rel"); 
$("#"+activeTab).fadeIn(); 
}); 
}); 
</script>
<div id="container"> 
<ul class="tabs"> 
<li class="active" rel="tab1">Tek Part</li> 
<li rel="tab2">Alternatif</li> 
<li rel="tab3">Fragman</li> 
</ul> 
<div class="tab_container"> 
<div id="tab1" class="tab_content"> 
<p>İçerik
</p> 
</div> 
<div id="tab2" class="tab_content"> 
<p>İçerik
</p> 
</div> 
<div id="tab3" class="tab_content"> 
<p>İçerik
</p> 
</div> 
</div> 
</div> 
<!-- Pcmerkez Tek Part Kodu -->
Previous
Next Post »

15 comments

Click here for comments
8 Temmuz 2013 03:57 ×

Kardeş eline klavyene emeğine klavyene sağlık.Paylaşımlar güzel ama birşey soracağım sana. Mesela bu part sisteminde js uzantılı bir link var. ben onu link silinir sonra sitemde sorun olmasın diye nasıl indirebilirim googlaya yüklemek için. yardımcı olursan memnun olurum.

Reply
avatar
8 Temmuz 2013 07:30 ×

Saol kardeşim ama ben senin demek istediğini anlamadım?Bu eklentiye filmin yerleştirme kodunu İçerik yazdığım yere koyacaksın bitecek.Vk Tek Partta Filmin linkini alma İçin ' Copy Video code 'e Sağ tıklayıp vide linkini alacaksın.You Tubeden İse Videoya Sağ Tıklayıp ' Yerleştirme Kodu'nu al diceksin Ve İçerik yazan Yere Koyacaksın..

Reply
avatar
8 Temmuz 2013 20:31 ×

Yok kardeşim onu demiyorum senin dediklerini biliyorum zatende verdiğin kod
içinden alıntı yaparak anlatayım ben sana.

mesela verdiğin koddan bir kesit

margin: 0 auto;
}

src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js">


Buradaki şu linki diyorum src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js

JS unzatıyı mesela sitenin temasında da var bu bu linkler silinirse ilerde sitede sıkıntı çıkacak normal temam da var böyle linkler bu js (yani java script) linki nasıl indiririm ve kendi istediğim yere yüklerim. Biraz karışık oldu ama yine anlatamadıysam boşver tmm. Cevab için ayrıca teşekür ederim

Reply
avatar
9 Temmuz 2013 08:12 ×

Kardeşim Kodun Silineceğini Düşünüyorsanız Kodu Bi Yere Kayıt et Ozaman Bi Sıkıntı Cıkmaz Eğer Silinirse bidaha eklersin Baskada diyecek bişey bulamadım :)

Reply
avatar
25 Ağustos 2013 14:36 ×

Hocam Tab1 Açınca Diğer Alternatiflere TIklıyorum Ama Açılmıyo

Reply
avatar
26 Ağustos 2013 06:59 ×

Açılması Lazım ben halan kendi sitem olan http://1tekfilmizle.blogspot.com/ Sitesinde halen kullanıyorum sıkıntı yok dikkatli yerleştirin kodları yapamazsanız videolu çekim yapar koyarım.

Reply
avatar
8 Temmuz 2014 05:18 ×

nasıl çoğaltabiliriz örn Part1-Part2-Part3 vs... bunu yapabilirmiyiz yani

Reply
avatar
9 Temmuz 2014 10:44 ×

Tabiki çoğaltabilirsiniz.Orda kodları çoğaltıp başlıklarıda çoğaltabilirisiniz.Eğer yapamassanız iletişimden E-mail adresinizi ve kactane olmasını istediğinizi yazabilirisiniz.

Reply
avatar
24 Aralık 2014 14:29 × Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
24 Aralık 2014 18:27 ×

Fark yok kardeşim çok ufak editlenecek yani onuda yapıverin artık :)

Reply
avatar
1 Mart 2015 12:01 ×

Dostum ben ekledim fakat video player kısmı normal şekilde çıkmıyor. Sağ tarafa doğru uzanıyor ve post-headerımdan dışarı taşıyor. Ne kadar uğraştıysamda yapamadım. Sende neden olabilir. Teşekkürler.

Reply
avatar
5 Mart 2015 13:30 ×

background: #CCCCCC; bu rengi değişltirebiliyoruz ama diğer renkleri neden değiştiremiyoruz.. açıklrmısın ltn.

Reply
avatar
10 Mayıs 2015 16:03 ×

Kardeşim bunu tümdenmi kopyalıyorum yoksa teker teker satır satırmı kopyalayım ?

Reply
avatar
15 Haziran 2015 10:54 ×

kardeşim vıdeolu cekım yapsan cok ıyı olur bende yapamadım

Reply
avatar
iklan banner