Kadınlar & Erkekler

d
"Kuruyemiş tabağı teorisi" veya “Evlilik teorisi” 

Bir kuruyemiş tabağından sırasıyla önce şamfıstıklar, bademler, fındıklar, fıstıklar vs. gider...
En son beyaz leblebiler ve ayçekirdekleri kalır...
...
Benzer şekilde belli bir yaşa kadar evlenmemişseniz, kalan beyaz leblebiler, ya da ayçekirdekleri ile idare etmek zorunda kalırsınız...
Ya da böyle, olur da bir fıstık bulurum umuduyla tabağı karıştırır karıştırır durursunuz...
Ya da kimsenin kırmayı başaramadığı süper-sert şamfıstığına kalırsınız...

Kadınlar & Erkekler...

Evlenmeden Önce;
-İkimiz de hep aynı şeyleri düşünüyoruz...
-Sen bana hep doğru yolu gösteriyorsun...
-Hayatımı düzene soktun... Seninle kendimi güvende hissediyorum...
-Duygusal olman çok hoşuma gidiyor, erkeklerde bu çok nadirdir...
-Ölene kadar yanında olup, sana bakacağım...

Evlendikten Sonra;
-Sen neden hep böyle düşünüyorsun?...
-Artık biraz kendi başıma eğlenmek istiyorum...
-Yahu, neden biraz rahat davranmıyorsun?...
-Gerçekten düşünceli bir adam gibi olmanı istiyorum...
-Ben senin annen değilim... Dağıttıklarını kendin topla...

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)