Karşı cinsin aklından neler geçiyor?

d
Karşı cinsi gerçekten tanıyor musunuz?


Kadınlar ne ister? Peki ya erkekler? Bazen partneriniz “Sorun yok” dediği halde halen somurtmaya devam ediyor ve siz bu durumu anlamakta zorluk mu çekiyorsunuz? O zaman sizleri sözcüklerin arkasında yatan gizli anlamlar dünyasına davet ediyoruz…

Kadınların aslında demek istedikleri: Cümlelerin altında saklı olan gerçekler

1. Evet = Hayır 

2. Hayır = Evet 

3. Belki = Hayır 

4. İhtiyacımız var = İhtiyacım var 

5. Üzgünüm = Pişman olacaksın! 

6. Konuşmamız lazım = Başın çok büyük belada 

7. Elbette, tabi ki yapabilirsin = Aklından bile geçirme bence 

8. Ne yapmak istersen yapabilirsin = Yaparsan bedelini de ödersin 

9. Hayır üzgün değilim = Elbette üzgünüm görmüyor musun? 

10. Bugün ne kadar da naziksin = Seksten başka bir şey düşünüyor musun acaba?

Erkeklerin dili: Onlar ne demek istiyorsa onu kasteder

1. Acıktım = Acıktım 

2. Uykum geldi = Uykum geldi 

3. Yorgunum = Yorgunum 

4. Harika bir elbise = Acaba altında ne var? 

5. Seni Seviyorum = Seninle şimdi burada birlikte olmak istiyorum 

6. Çok sıkıldım = Birlikte olmaya ne dersin? 

7. Bir dansa ne dersiniz? = Seninle birlikte olmak istiyorum 

8. Seni bir ara aramamın sakıncası var mı? = Seninle birlikte olmak istiyorum 

9. Sinemaya gitmeye ne dersin?? = Seninle birlikte olmak istiyorum 

10. Hadi sana yemek ısmarlıyayım = Seninle birlikte olmak istiyorum

Kadınları anlama konusunda küçük bir tüyo!

Yapılan araştırmalar kadınların yumurtlama dönemlerine göre beğenilerinin değiştiğini ve yumurtlama dönemine bağlı olarak farklı erkeklere ilgi duyabileceklerini göstermektedir. Mesela şu şekilde:
Kadınlar yumurtaları aktif olarak çalıştığında sert, maskülen, serseri ya da maço erkeklere karşı daha büyük istek duyarlar. Kısacası kötü çocuklar bu dönemde kadınlara daha çekici görünür.

Regl dönemi geldiğinde ise kadınlar, biyolojik olarak kendilerini koruyacak, şefkat ve ilgi gösterecek erkeklere yönelirler. Yani onları kanatları altına alacak kişilere ihtiyaç duyarlar.

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)