Webdelisi Blogger Teması

d
Webdelisi Blogger Teması


blogger temaları,kişisel blogger teması,blogger seo teması,kişisel blogger temaları,Webdelisi Blogger Teması

Webdelisi Blogger Teması,Kişisel blogger teması

Merhaba arkadaşlar.Bugun sizlere kendi sitem için seoya uyumlu blogger teması hazırladım fakat sitemi belirli nedenlerden dolayı devam ettirmediğim Blogger Temasını bugun sizlere pcmerkez sitesinin www.pcmerkez.com olması nedeniyle ücretsiz güzel bir blogger teması paylaşacağım.

Temaya en üstte bir üst menü yerleştirdim oraya Daha çok kişisel tarzı sitenizin bilgilerini koymanız için.Hemen sağ tarafına ise sitenizde kaç yazıya kaç yorum yapıldığını gösteren bir eklenti ekledim.Birde farklı olarak etiketle çalışan Blogger Slider ekledim.

Temayı isteyen arkadaşlar E-mail adreslerini yorumlayarak İsteyebilirler.
Tema engeç 2gün içerisinde pcmerkez okuyucularının E-mail adreslerine geçecektir.
Bize destek için lütfen bir bannerimizi sitenize ekleyinizki sitemiz eski haline geri dönüş sağlasın ve sizde daha iyi temalarla buluşturmaya çalışacağız.

Temanın Demosu

Yorum Gönder

39Yorumlar
  1. emrah_kirac@hotmail.com yollar mısın ahmet kardeşim :-bd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tema E-mail adresinize gönderilmiştir..

      Sil
  2. bak töbe töbe istemiyom artık temayı senin olsun amk O.o

    YanıtlaSil
  3. hepdinlerim@hotmail.com | Şimdiden Teşekkürler.... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temada ufak düzenlemeler yapıp indirme linkini ekleyeceğim

      Sil
  4. 62halley62@gmail.com Göndermedin hala niye terbiyesizlik yapıyon ahmet @@,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenlemeler yapılıp gönderilecektir..

      Sil
  5. mustafabey01@gmail.com Temanız çok güzel gönderir seniz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tema e-mail adresinize gönderilmiştir..

      Sil
  6. ozicrn@hotmail.com kardeşim yollarsan çok makbule geçer teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger kişisel teması gönderilmiştir..

      Sil
  7. 58erdem06@gmail.com yollarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tema e-mail adresinize gönderilmiştir.

      Sil
  8. Eski Minecraftci10 Eylül 2014 11:46

    furkan010813@gmail.com
    Tema cok guzel simdiden saol

    YanıtlaSil
  9. erhanbasturk34@gmail.com yolla gelsin :D

    YanıtlaSil
  10. ahmet.ulusss1@outlook.com

    Bekliyorum Kardeşimsin <3

    YanıtlaSil
  11. betmen-54@hotmail.com
    | Bekliyorum kardesim :) |

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık tasarımı çok beğendim sayfamda kullanmak istiyorum, iletisim@merakettiklerim.info adresine gönderirmisiniz.

    YanıtlaSil
  13. krk_kalp@hotmail.com temayı alabilrmiyim (:

    YanıtlaSil
  14. erkutcann@gmail.com temayı alabilir miyim

    YanıtlaSil
  15. kardeş yollarmısın banada mustafa91287@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. corlu_ipek@hotmail.com

    bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  17. powerwinsome@gmail.com Yollarmısın.

    YanıtlaSil
  18. mtndlgr@gmail.com inş hemen gönderirsiniz.

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. muhametkus@gmail.com temayı gönderir misin?

    YanıtlaSil
  21. s.a hocam banada gönderebilir misininz

    mehmet1787@gmail.com

    öneri: hocam anasayfa için şöylüyorum paylaşılan konuların resimleri yanda değilde yazıların üstünde biraz büyük bir şekilde olsa güzel olur diye dşünüyorum.

    YanıtlaSil
  22. istanbul292929@gmail.com

    Adrese temayi yollarmissiniz

    YanıtlaSil
  23. deligibiyaa@gmail.com gönderebilir misin ?

    YanıtlaSil
Yorum Gönder