Blogger kurum teması

d
Merhaba arkadaşlar.Artık okulların açılmasına son 1gün kala siz değerli okuyucularıma bugüne özel 2 tane tema paylaştım.Dahada paylaşmaya devam edeceğim yakında güzel film temalarınıda bazılarını ücretsiz ama güzel temaları sizlere sunacağım..

blogger kurumsal tema,blogger mavi tema,resimli tema,blogger kurum teması

Blogger kurumsal tema

Kurumsal bir temayı sizlere paylaşmayı düşündüm ve sadece menüsü hoşuma çok gitti ve bende boyle bir tema yapmak istedim yani editlemek istedim.

Temayı ilk 6 arkadaşımıza göndereceğim.

Temada çok birşey yok bir resimli üst menü ve altında slider onun altındada açıklamalı resim eklentisi mevct.

Tema ilk 6 Kişiye gönderilecektir.

E-mail adreslerini yorum olarak yazınız.Tema engeç 2gün içerisinde E-mail adresinize gönderilecektir.

Yorum Gönder

3Yorumlar
  1. burakbiskici@gmail.com temayı atar mısınız

    YanıtlaSil
  2. sedatarges@gmail.com temayı atsanız

    YanıtlaSil
  3. ercankan.61@gmail.com temayı ben de kullanabilir miyim ?

    YanıtlaSil
Yorum Gönder