Film-Nerede Blogger Film Teması

d

 Blogger Film Teması

Selamın Aleyküm Arkadaşlar Bugun İnternette Gezerken Bir fil Teması Gözüme çarptı ve o temayı sizler için ufakta olsa editledim.Arka plan değişti,Slayt Alanı Eklendi,Yazılar Türkçeleştirildi.








  • Slayt Alanının Çalışması İçin Htlm'yi Düzenle diyip (CTRL f  ) Yardımıyla 'Macera' Aratıp Bulun Ve Hangi Etiketin Yayınlanmasını İstiyosanız Onu Yazın.
  • Yapamayan Olursa Yorum Atsın.
  • Yorum Ve Görüşlerinizi Bekliyorum.Pcmerkez.
Tags

Yorum Gönder

19Yorumlar
  1. As kardesim slaşt yerinde resimler gözükmüyor macera etiketli ama olmuyar. filmnano.blogspot.com bi bakarmısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Film Sayın Az.En az 8-10 tane etiketliyecen sonra slayt çalışacak...

      Sil
    2. Kolay aslında yapması bakınız www.sanalsinevizyon.blogspot.com

      Sil
  2. Allah razı olsun kardesim dediğin gibi yapayım.

    YanıtlaSil
  3. Tema sorunsuz mükemmel ötesi harika bir tema hocam temada resim üstüne gelince isim yazma eklentisini nasıl bulabilirim geri hersey mükemmel slay alanı felan 10 numara.

    YanıtlaSil
  4. Hocam bu videolarda isim yok resim var üstüne tıklayınca açılıyor oraya isim eklemem lazım hangi eklentiyi kullanacağım onun için http://hd--film.blogspot.com/ burdaki gibi isimli olsun paylasımlar dizi ekliyeceğim için isim sart örnek onun gibi bir eklenti varmı bunun için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://hd--film.blogspot.com Temasıda Benim kardeşim.O Eklentiyi Buna Ekleyemen Bu Temanın Kodlanışı boyle yapılmış.

      Sil
  5. Kardesim peki bu temadaki üst menü ile slaytı baska temaya alıpta yapabilirmisin? Slaytla üst menüyü ben baska temaya attım ama alt tarafı yapamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Ben Yaparımda Şuan Başka Temalarla Uğraşıyorum Kendiniz Yapabiliyorsanız Yapın?

      Sil
  6. Alt trafı yapamıorm ki yapabilsem olacak bu temanın üst menüsü felan süper neyse YENİ temaları bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  7. Pardon İndirme linki nerde acaba tema harika banada böyle birşey lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-Mail Adresinizi Yazın biz size gönderiririz..

      Sil
  8. Kardeş şöyle 30 tane falan film eklenmiş bi site lazım bana ama snde vardır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vardırda Ne için lazım kendin eklesene? Saten ben veremem hepsi bir hesaptalar.

      Sil
  9. bu slay konusunda yardımc olurmusun anlamadım etikiti fln oraya direk mi yazıyoruz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Kodlar arasında Macera etiketini aratacaksınız oraya istediğiniz etiketinizi yazacaksınız slayt çalışacaktır.

      Sil
  10. hocam bende 2.satırda 2 tane daha post görünüyo ondan sonrası görünmüyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  11. i need to new recent post entry more 20 please help me?.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder